Takuuhuolto.
Segway Ninebot sähköpotkulautojen takuu on 24kk, akuilla takuu 12kk.
Toimittaessasi laitteen takuuhuoltoon, on teidän täytettävä maahantuojan huoltolomake, joka löytyy tästä linkistä HUOLTOLOMAKE.
Lomakkeen täytön jälkeen maahantuoja ilmoittaa teille, kun voitte toimittaa laitteen huoltoon.
Kun maahantuoja on kuitannut, että laite toimitetaan huoltoon saatte meiltä ohjeet, kuinka toimia.
Huoltomme sijaitsee Tampereella.
Jos teillä on kysyttävää liittyen Segway Ninebot huoltoon tai varaosiin voitte olla yhteydessä sähköpostilla.
Takuuajan ulkopuoliset laitteet.
Huollamme myös takuuajan ulkopuoliset laitteet ja myymme varaosia. Varaosia löytyy verkkokaupastamme ja jos et sieltä löydä etsimääsi voitte kysyä sähköpostilla tai soittamalla meille 03 2333 210.
Jos huoltokeskukseen saapuva tuote ei ole takuun alainen (esim. takuuaika ylittynyt, vika johtuu
käyttövirheestä/asennusvirheestä/kuluvista osista/luvattomista muokkauksista tai laitteessa
havaitaan kosteusvaurio), huoltokeskus toimittaa korjaustyöstä kustannusarvion. Jos
kustannusarviota ei hyväksytä, aiheettomasta vianetsinnästä veloitetaan ennen tuotteen
palauttamista kustannusarvio 40,00 €, rahtikuluja 58,00 € (29,00 € / suunta) sekä laskutuslisä 3,00 €.
Maksua ei veloiteta, mikäli kustannusarvio
hyväksytään ja tuote korjataan.
Jos tuote lähetetään takuuhuoltoon, mutta huollossa ei havaita ilmoitettua vikaa, ennen
tuotteen palauttamista aiheettomasta vianetsinnästä veloitetaan 40,00 €, rahtikuluja
58,00 € (29,00 € / suunta) sekä laskutuslisä 3,00 €.
Tästä linkistä löydätte varaosat verkkokaupastamme.
Tässä vielä maahantuojan ohjeita vikatilanteessa.